Gastenboek

Voeg een reactie aan het gastenboek toe.

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet getoond.
Het is mogellijk dat je reactie pas zal getoond worden na verificatie.
10 berichten.
Raf Raf uit Herk de Stad
Ik was op zoek naar een nieuwe, betere phono-amp. Mijn oog viel na het lezen van enkele online recensies op de Lehmann Black Cube SE. Tom stelde voor om me een Statement (instapmodel) uit te lenen en indien de klank me beviel een SE te bestellen om uit te proberen. Zo ver zijn we echter niet geraakt: de Statement deed bepaalde zaken zo goed dat ik gewoon besliste voluit voor de aankoop van de SE te gaan. Enkele duidelijke en vlotte afspraken later staat deze nu bij mij te thuis als vast onderdeel van mijn keten. 'Push the sky away' van Nick Cave heeft nog nooit zo oprecht geklonken. Fijne service van Tom en een toppertje van een phono-pre.
Raf Raf uit Wijgmaal
Ik heb de voorbije 4 jaar mijn installatie systematisch opgewaardeerd met de hulp van Tom. Living, eetkamer en terras. Heb verschillende toestellen kunnen uittesten en na rijp beraad een keuze gemaakt waar ik nog geen seconde spijt van gehad heb. Intussen is mijn cassettedeck het enige onderdeel dat nog overblijft van vroeger, en zelfs die klinkt nu fantastisch. Ik ben enorm content dat ik Luxury Music heb leren kennen en geniet dagelijks van de resultaten van Tom´s professionele advies en uitstekende service.
Steve De Wilde Steve De Wilde
Een jaar of vijf terug kreeg ik de kriebels om mijn liefde voor jazz ook om te zetten in vinyl, maar er waren enkele problemen. Waar kon ik wat zetten in de woonkamer en vooral ook 'wat' moest ik eigenlijk aanschaffen. Gelukkig mocht ik Tom tot mijn vriendenkring rekenen. Na mijn uitleg gehoord te hebben en mijn budget, bleek er een zeer degelijke optie te bestaan, waar ik ondertussen dus reeds vijf jaar van genoten heb. Het begon echter terug te kriebelen. Hoe kon ik mijn setup upgraden? Weer aangeklopt bij Tom en ook nu weer een mooie oplossing gekregen. Hij denk mee met de klant, doet voorstellen... en laat je dan zelf beslissen. Is er een technisch probleem? Dan heb je hem altijd achter de hand als helpdesk en geloof mij, dat is handig!